RSS Flöde

Telia/Felia

Postat den

En fryst bild typ 25:e gången den här morgonen. Så nu stirrar Anders Timell rakt ner på mig när jag ligger här i sängen och äter frukost. Känns absurt…..

DSC00332.JPG

TV:n hackar och internet *suger* uppkopplingen är urusel. Jag kan inte ens göra en felanmälan på nätet när jag använder min provisoriska sticka.

Inga kända fel säger det digitala svaret på nätet.

Men när man ringer in och *P* med skarp röst till tonsvarstelefonen har sagt *BREDBAND* *FELANMÄLAN* *DIGITALTV*

Så kommer ett svar. Det är ett känt problem som ska vara åtgärdat under morgondagen. Så har ni andra problem med er uppkoppling så vet ni om ni ens kan läsa den här sidan eftersom ingen verkar ha bra uppkoppling. FELIA åtgärdar dom är PÅ GÅNG..

 

Så när TV:n och internetuppkopplingen känns som ett flipperspel. Kan man be *P* stå på taket och vifta med dekodern så man får bättre mottagning?


Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

Kommentera

