RSS Flöde

spå i kaffe

Postat den

DSC00311.JPG

spå i kaffe försökte vi oss på jag och min kompis *J* häromdagen. Jag ser tydligt att det är ett hjärta i det nedersta. Men i den högra ser jag ÄNNU MER KLART OCH TYDLIGT. Men *J* vägrar gå med på att det ser ut som nåt liknande.

Vad ser ni?

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

»

  1. Det vore något för mig….då har jag något att göra alla gånger jag dricker kaffe=) kramizar

    Svara
    • jag älskar kaffe… dricker förmycket ibland. La till lite mer text samtidigt som du skrev kommentar..ha det gott..

      Svara
  2. klart man ser vad det ser ut som.. det är ju den berömda frihetsgudinnan!!!!

    Svara
  3. I den översta muggen kastar en en tjej hjärtan som ansamlas i stor hjärteform i den nedersta muggen.spådom: du ger kärlek till någon som inte ser det, om det inte vore så?, i annat fall skulle J se hjärtat i den nedersta muggen, vilket nu inte är fallet.Är J blind eller ointresserad?

    Svara
  4. arabisk flicka

    min mamma kan spå i caffe på riktigt

    Svara
    • min styvmor var duktig på det oxå hon försökte lära mina döttrar men hann inte klart. Man måste kunna det oxå *ler*.

      Svara

Kommentera

