RSS Flöde

Who is the shit ?

Postat den

Iphone är bra ifall man har körkort på teknik verkar det som. Min mobil liknar mer och mer en PACMAN. Inte ens *P* finns kvar.

 

PACMAN__Forbidden_Love_by_SubterfugeMalaises-1.jpg

 

  • Förra veckan hade jag ca 200 st kontakter, fattades då ca 45 st som försvann när jag bytte mobil.
  • Sen nån dag efter fick jag 400 st kontakter
  • Sen raderade vi 200 st kontakter
  • Nästa morgon vaknade jag och hade 600 kontakter=trippletter

Idag finns bara 65 st kvar? Ifall jag inte fattade bättre skulle jag tro att jag blivit osams med resterande och dom själva tryckt på radera knappen för att sända mig till månen. Nu måste jag bara hitta resterande 180 st kontakter som försvunnit.

Så svaret på rubriken blir I am the shit ! För jag har inga vänner kvar.

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

Ett svar »

  1. HAHAHAHA Underbara du!Tack för dagens skratt!! Förstår frustrationen! 🙂

    Svara

Kommentera

