RSS Flöde

nu är jag fetkörd i min mans ögon

Postat den

nu är jag fetkörd antingen tappar jag förståndet eller så slänger jag ut henne pga allt tjat om piercing. Idag tappade jag för förståndet tydligen. För nu vill jag ha lugn och ro.

Linnea är numera piercad i tungan och video på eländet läggs ut så snart den är uppladdad. *P* kommer bli galen !! Men det är jag som ska vara hemma och lyssna på tjatet när han är borta jämt.

 

IMG_0289.jpg

När *P* var på övning så kastrerade jag Killer, sen när han var i Afghanistan då rykte Ozzys kulor oxå. Att *P* vågar lämna hemmet förundrar mig. Eller kanske det är därför han alltid är borta livrädd om sina kulor..

 

 

 

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

»

  1. Rock´n´Roll(men jag förstår att du inte ville att hon skulle…..)

    Svara
    • Jag har försökt vägra, men sen insåg jag att skolavslutningen blir VÄÄÄÄÄLDIGT LUGN *ler*…

      Svara
  2. Brain Seltzer

    Du är för underbar…. Alltid lika kul att titta in till dig. Alltså bloggen, inte hem till dig när major morgonkrök är på övning….

    Svara
  3. Haha, snygg dotter du har nu=).

    Svara
    • ska säga det till henne hon är lite obekväm med att vara i videofokus *ler*.. Men hon svimmade inte och hon fick inte spasmer så hon höll fejset över ytan..

      Svara
  4. Ken, oinloggad.

    Fy för den lede, huvvaligen..

    Svara
  5. Brain Seltzer

    Nu har jag kollat videon… Tänker på min granne, ensamstående farsa med dotter på 17. Hon piercade tungan utan hans vetskap, med hennes mors tillåtelse. Gud va jag njöt när jag hotade att berätta för hennes pappa…som alla visste skulle slita ut piercingen med hovtången (Han är hovslagare).Min fru har det gemensamt med dig att mycket sker när jag är borta (Jobbar med oljeriggar), sist jag kom hem hade vi tydligen skaffat hund. En annan gång hade vi…skaffat hund. (Den blev sedermera överkörd av min fru…) och en annan gång hade vi skaffat a-traktor till grabben. En annan gång hade hästarna som var tre blivit fyra, en annan gång hade…ja hästarna blivit en till. Sådär håller det på, jag undrar just nu vad det är jag kommer att få se hemma om några veckor…

    Svara
    • skrattar gott… Ja kanske en ny bil eller två eller tre… *P* hade en gång en bil som vart 3….. Tror närmare bestämt att det var i dec, jag fick min cab, jossan sin audi och *P* en billigare volvo…. hmm ja tänk vad märkligt det blir ibland..

      Svara
  6. Fattar inte att hon vågar, hon som är livrädd för tandläkare tom………………

    Svara
    • ja där fick man droga ner henne hos tandläkaren och så fixar hon det här lätt som en plätt.. Helt otroligt…

      Svara

Kommentera

