RSS Flöde

pinsamt sa barnet, pinsamt sa mamsen

Postat den

 

IMG_0292.jpg

 

När vi är påväg till piercing studion så passerar några killar i 20 års åldern. Linnea blir pinsamt medveten om att dom tittat på mig och gett en gillande blick.

– Fan va pinsamt när dom kollar på morsan, säger Linnea till sin kompis.

– Jag tycker det är pinsamt när dom kollar på er småbarn, svarar jag.

Goshhhh it´s my lucky day, kanske frågar dom om legg på bolaget oxå?

 

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

»

  1. Ha Ha, vad härligt. När jag är ute och går med min tonårsdotter tittar alla på henne och ingen på mig. Så sug åt dig!!

    Svara

Kommentera

