RSS Flöde

angående linneas…

Postat den

angående linneas relations staus har hon gett mig order om att inte kommentera det på Facebook. (är det nu jag ska börja oroa mig) ”p” ser stressad ut när jag frågar vad vi ska svara när hon undrar om hennes relation får sova över…. Hans svar går inte att nämna här!

IMG_0392.jpg

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

»

  1. Hej Barbakvinnan!Jag surfade in här av en händelse och vill bara säga Tack för en jättebra blogg. Jag har läst en hel sida med inlägg och tycker jättebra om alltihop. Möjligen har det lite at göra med att jag har en dotter i samma ålder som din Linnea så det känns igen. Det var hela buskapet, Tack!

    Svara

Kommentera

