RSS Flöde

Prata i sömnen och tro man vunnit några miljoner=hårt uppvaknande

Postat den

Jag vaknade igår natt  när jag pratade i sömnen med  *P*. Dom ord jag kommer ihåg är.

– Jag har vunnit massa pengar och jag har inte tid att prata med dig för jag köper hus, lägenheter, båtar och massa grejer.

*P* säger att jag i början sagt ATT JAG HANDLAT MASSA MAT !!

Troligen var  jag hungrig men vad skulle jag med alla hus, lägenheter och båtar?

 

 

DRÖMMENS BÅT
800_Fairline 68.jpg

 

VERKLIGHETEN
iam_eka_061014_1161874202_866807.jpg

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

»

  1. Synd att det var dröm. Några miljoner hade varit dig väl unt!

    Svara
    • ohhh jag önskar men jag har aldrig varit vinnar typen på spel tyvärr. Men nån gång kanske..

      Svara
  2. Du måste ju ha någonstans att förvara all mat fattar du väl, hahaha.

    Svara
  3. Men lite hus, lägenheter o båtar är ju aldrig fel! =)

    Svara

Kommentera

