RSS Flöde

Vi skulle kunna göra succé på skolavslutningen

Postat den

Linnea förmanar mig inför morgondagens skolavslutning på Enavallen.

– Mamma du får inte ha dom där fula fladderbrallorna ! Förresten pappa får inte ha den där Tomas Di Leva pyjamasen.

– Jahaaa!! och vad exakt tycker du att jag ska ha på mig?

– Har du jeans shorts? korta. Hon pekar på ca 20 cm över knäna för att visa hur KORTA DOM SKA VARA !

 

freak-in-tight-jeans-shorts_28317493.jpg

Men säkert…….. aldrig inte ens ifall jag får åka till månen att jag sätter på mig så korta shorts. Sen skiter jag i Di Leva pyjamasen för det är en enkel linnekavaj som *P* har.

 

linnekavaj.jpg

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

»

  1. Hm! Vad har jag sagt om att lägga ut bilder på mig? *blänger*;-)Visst är vi föräldrar pinsamma som inte kan klä oss. Ungarna håller ju på att skämmas ihjäl.. haha

    Svara
    • en i månaden kom vi överrens om *asg*.. Kejsarens nya kläder kanske är alternativet man ska ta..

      Svara

Kommentera

