RSS Flöde

Men jösses har glömt hur det är när det är dårhus här hemma !

Postat den

Jossan är på väg till Uppsala för att kolla på Twiligt 3 filmer samma kväll. Hon får extrembråttom och far ut stressad ur duschen. Linnea som oxå tagit en annan dusch står och försöker skyla sig medans Jossan drar ut det ena plagget efter det andra ur Linneas garderob.

I samma veva har Linnea lyckats få på sig ett par tajts. Jossan ser dom och skriker hysteriskt.

– Ta av dig dom genast !! Jag måste ha dom nuuuuu! TA AV DOM GENAST. SLÄPP TUTTARNA SÅ DU KAN TA AV DOM MED EN GÅNG!!!

Jossan sliter av Linnea tajtsen samtidigt som Linnea försöker skyla sig så gott det går. Linnea är givetvis inte tyst under avklädningen.

Men jösses ta mig ifrån det här dårhuset.

 

 

emb.-granny-panties_0_0.jpg

 

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

Ett svar »

  1. Brain Seltzer

    Jag kommer att ha det så här i en nära framtid. Suck…. Jag bävar. Fast jämfört med hur det är nu så kan det knappast blik värre…det är sjukt hur mycket 6-7-åringar kan bråka. Jag längtar tills ungarna flyttar. Kan man skicka de på internat vid 6-års ålder?

    Svara

Kommentera

