RSS Flöde

Pinsamheter i skärgården 12

Postat den

– Det känns som att du hållt lite avstånd från mig, beklagar jag mig för *P*

– Men jag försökte ju hålla om dig häromnatten i båten, förklarar han.

– Men det var ju för varmt då. Men ikväll *P* är du välkommen på min sänghalva, säger jag inbjudande.

Tänk att + 20 grader kan göra mig så förändringsbar mot när det är + 30 grader i en trång båt.

IMG_0923.JPG

Bild från Grinda

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

Kommentera

