RSS Flöde

sanslöst men det…

IMG_1230.jpg

sanslöst men det kommer mer regn nu. Idag fick Enköping över 50 mm på en timma. viadukten svämma över och brandmännen vadade med vatten upp till låren. Joar Blå;s källare är enligt UNT fylld med 50 cm vatten eftersom hela stan lutar ner mot ån. På lunchen passerade jag inte en enda rondell som inte var överfylld med vatten. Säg på facebook att några som besökt Arbetsförmedlingen blivit dyblöta regnet kom genom tak kontakterna. Själv skulle jag lämna tillbaka en våtdamsugare men lyckades glädja en som stod i vatten nöd. Imorgon ska det bli intressant att läsa EP själv tog jag fotot när Jossan fick gå ut i regnet och backa in bilen. (jag blev blöt endå)
  

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

Kommentera

