RSS Flöde

fuckyeah

Efter besök på min kompis jobb Fuckyeah så fick jag en nyckelbandshållare. 

Nu skickade Linnea SMS och beklagade sig.

”din nyckelbandshållare är en porttidning”

Nu ska jag skriva på skämt att jag fick den när jag vek ut mig för Hustler gissa om hon kommer att skriva nåt argt svar.

IMG_1242.jpg

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

»

  1. Hejja!Trevlig nyckelbandshållare!Ville bara meddela att vi som köper in kläderna (å nyckelbanden) inte har någon relation till det bolag som säljer tidningarna. Hustler Europe jobbar enbart med kläder/streetwear, och vi köper av dem för försäljning i Sverige.Men kika gärna på vår hemsida – lite coola kläder tycker vi! Beställ och få egna porriga nyckelbandshållare. Skriv Barbakvinna som rabattkod så får ni 20% på allt :-)/T – för Heavy Business AB

    Svara

Kommentera

