RSS Flöde

slår vad om att…

IMG_7117.jpg

slår vad om att killen inte kan ha körkort sämre ego parkering får man leta efter

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

»

  1. haha, gillar din blogg! Ååh fick tips av en läsare och köpte en Vogue tavla på nordicarthouse.com.. Jättefina tavlor om man gillar Franska Vogue.. kolla in! kram

    Svara
  2. Det där är en rätt vanlig parkering i min hemkommun.Här existerar inte parkeringsrutor

    Svara
  3. Haha det där skulle brorsan sett, han blir vansinnig då folk parkerar så där!=)

    Svara
    • ifall jag skulle parkera hade jag oxå lackat till nu stod jag bara med hundarna och väntade och förvånades över att det inte var som alla män säger *en kärringjävel* utan nu var det en kille ca 30 år.

      Svara
  4. Haha! Eller så är han/hon rädd om bilen och inte vill ha andra bilar som står så nära 😉

    Svara
  5. …och inte finns det någon snö att skylla på heller…

    Svara

Kommentera

