RSS Flöde

Kan man ha morgonrock till varje pris ?

Nästa vecka är det min tur att ha ansvaret för frukosten på jobbet. Då ska det märkliga ske, jag ska vara där innan kl 8:00

 

Bered er på att jag är iklädd morgonrock…. Måtte jag inte krocka i rondellen, det blir så pinsamt ifall jag ska skriva skaderapport med morgonrocken på.

 

morgonrock3.jpg

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

»

  1. Hugh Hefner har det så varför inte?

    Svara
  2. jag tror du gör succe om du kommer i den snygga rocken :)/ K

    Svara
    • jag hoppas jag hinner få på mig lite mer *asg* men jag cyklade till jobbet en gång halvnäck när larmet gick. Tror att jag skrev ett inlägg om det en sommar… Herregud japp så knäpp bli rman när larmet går..

      Svara
  3. säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser välkommen in att fynda. ( ber om ursäkt om du ej vill ha reklam radera bara detta då )http://smyckestokig.blogg.se/

    Svara
  4. Jag tycker gott att man kan ha morgonrock i sådana svåra situationer, utan att klandras för det.

    Svara
  5. Hu, önskar dig lycka till i alla fall! Och hoppas du kommer upp i tid…Kram!

    Svara

Kommentera

