RSS Flöde

Valvakan is da shit tonight

Val vaka is da shit to night…

Rösta rätt så går det lätt, rösta fel så blir det inge kul mer… Smaken är som baken men ni borde ju rösta rätt i slutändan..

Aldrig har jag engagerat mig i valet som just denna gång. Jag har nu övertygat Linnea om att hon ska bli politiker.

 

Ifall sossarna vinner så vill dom ta bort RUT och då är mitt arbete delvis slut. Sen vill dom ta bort en del av försvaret.

Behöver man säga mer…

Sossarna fick inte min röst INTE SD heller dom suger………

 

 

12652-beschissener-politiker.jpg

Måste fixa så även min Minikiller skiter på SD valreklam

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

Kommentera

