RSS Flöde

babydax snart när…

IMG_0032.jpg

babydax snart när linnea kom hem från skolresan idag så visade jag byxorna jag köpt till jossans baby. -kolla vad fina, säger jag. -har du köpt dom till ozzy?frågar hon. Nog för att dom är små men till hennes hund blir dom förstora och vem har en ckihuahua med mjukisbrallor?

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

»

  1. söta, när är det dags?

    Svara
  2. Tumme.Jag har med börjat handla.Trevlig helg.

    Svara
  3. Jossans baby?!!! Men åh, Grattis! Vad spännande och en så ung och fräsch mormor (och mamma) bebisen får!Kram 🙂

    Svara

Kommentera

