RSS Flöde

Hör UPP !!

Imorgon ska Linnea övningsköra i TRAFIKEN. Sist hon körde moppe var 2008 tack och lov för det var en smygkörning som jag helt plötsligt såg genom fönstret på Svärdsklova den midsommaren.

– Vadå? sa hon när jag skällde

Hon körde ju bra tyckte hon.

Vi får se vad körskole läraren tycker imorgon.

Så ge er själva en chans, stanna hemma imorgon för då ska Linnea övningsköra Moppe.

60379_1552512223503_1556072634_1337632_4958643_n.jpg

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

»

  1. Ni kommer in till V-ås va? För jag går till jobbet kl 11 och hem kl 16.Basattnivet;)Lycka till

    Svara
  2. INTE in…skulle det stå

    Svara
  3. Pju, då kan jga pplugga in musik i öronen och känna att jag inte behöver vända mig om när jag går genom Vasaparken då;))Hahha nä, skoja bara…hoppas det går bra!

    Svara

Kommentera

