RSS Flöde

Med risk för att lägga benen i vädret av den giftiga gröna sörjan som senare ska bli Macarons kakor

Linnea ska baka Macarons precis som alla andra bloggar skriver att dom äter. Eftersom Linnea är en klippa på att baka så trodde jag hon skulle klara det galant.

– Köpte du inte gul karamell färg? frågar hon irriterat.

– Nä hörde bara ägg och citron. Men ta nån annan färg, blir mitt förslag till henne

Efter en kvart börjar jag höra STORA svär ord.

– Hur går det? undrar jag

– xsjfkjsdflkdjflkjdflk slfjkldjflsdjflkjs f fjlsdjflj, blir nog en väldigt bra förklaring på vad som kom ur hennes annars så söta mun.

– Men va fan nu har jag den där gröna sörjan i håret, skriker hon hysteriskt.

– Men gröna är ju fina ivarjefall på bilderna på nätet, försöker jag peppa henne.

Helt plötsligt kommer hon in med smetigt slajmgröna fingrar och skriker rätt ut av ilska.

FAN oxå nu blir jag tvungen att prova och käka nåt som ser jäkligt suspekt ut. Ifall jag inte bloggar inom ett dygn så har jag gått åt under natten. =dödsorsak *gröna Macarons*

macarons.jpg

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

»

  1. MUMS!!

    Svara
  2. Jag valde ett dubbelflan med smörkräm till fikat idag. Men dom hade faktiskt gröna macarons… små..

    Svara

Kommentera

