Pinsamma killar eller pinsamma morsor

Det är märkligt men Linnea kan prata om vad som händer och vad hon gör med sina vänner. Både tjejkompisar och killkompisar.

Men går man i affären och träffar på nån polare och då speciellt nån killpolare. Då ser jag direkt att *här stämmer det inte*

Hon tittar alltid oroligt runt omkring sig och sen nickar dom mot varandra.

Nickar??

Sen sägs ingenting.

Nu hände det igen i helgen. Jag handlade i den där förjäkligt dyra affären som Linnea kallar det och xxxxxx kom in med sin farmor.

Det roliga är att Linnea tyckte att jag nog var den mest pinsamma. Undrar vad xxxxxx tyckte att jag var med Linnea eller att han handlade med farmor?

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

Ett svar »

  1. Herr och/eller Fru S

    Ja det måste ju vare enormt pinsamt att träffa någon annan som också är i den pinsamma affären men en annan pinsam vuxen. Ibland kan man undra hur man själv överlevde tonåren, alla konstiga saker man måste ha gjort då.//Herr S

    Svara

Lämna en kommentar