RSS Flöde

Lite torrt och lite osmetigt men den försvann endå

Efter vår tur till Västerås så passade vi på att handla på *Brynolf bagare* Jag köpte lite fika bröd till vårt fika stopp hos gamla grannen Eri och sen köpte jag varsin chokladbiskiv med chokladtryffe till mig och *P* som jag tyckte att vi kunde käka i bilen.

– Jag har precis tagit en snus beklagar han sig när jag hoppar in i bilen.

– Synd för dig då…

Så biter jag i bakverket och det är torrt som fnöske.

– Men va fan är det här inte ens smetigt eller mjukt, säger jag ilsket.

*P* bara garvar

– Men då kan jag kanske äta lite på din oxå och se ifall den är lika hård? säger jag fundersamt

*P* bara suckar

Jag fotar chokladbiskvien och tycker att jag ivarjefall har lämnat en bild till eftervärlden. Men icke sa nicke att den blev kvar. Varken bilden eller chokladbiskvien. Så nu har jag fått stjäla en bild för att ni ska förstå hur god den kunde ha varit, för självklart var *P:s* bakverk lika torrt som min egen. Konstigt att den slank ner förresten?

chokladbiskvier.jpg

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

»

  1. Vad besviken du måste ha blivit… Biskvier som kan vara så urgoda!!Ha en fin kväll nu.Kram

    Svara
  2. Säkert jättebiskviken

    Svara

Kommentera

