RSS Flöde

Jag hittade en unge !

Jag var in på TRE butiken i Uppsala igår och kollade på SAMSUNG TAB.

– Oj ! vilken söt unge du har, sa killen.

Nu brinner det till för mig så jag svarade.

– Jaaaa, jag hittade honom !

– Näää allvarligt, säger han tveksamt och kollar på Securitas vakten som precis kommit in i butiken.

– Jaaa, visst är han söt. Hittade honom där utanför säger jag svävande.

– Näää, säger han undrande

– Nä allvarligt det är mitt barnbarn, jag är hans mormor.

Han trodde verkligen inte på den sista sanningen, hittad unge?? Kanske?? Men mormor nixilainen….

– Jo allvarligt min dotter är bara inne i affären och köper blöjor.

– Hur gammal är du? frågar han

– Men hallå du fick ju nyss mitt personnummer för att kolla mitt abonnemang.

Han tror inte på en sekund på det jag säger. Men Jossan löste allt när hon ovetandes om mitt skämt kom in i affären och säger

– Ohhh mammas lilla älskling !

Kanske tur? för risken är att jag fått plingpling taxi till polisen annars.

162911_483990788648_601613648_5819136_3034803_n.jpg

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

Ett svar »

  1. Brukar också köra sådana skämt, iofs är jag ju inte mormor.Men jag drog ett sexskämt med mitt ex’s ex’s fru när jag slitit av senan i höger axel.Sa att den slets av när S.N satte handfängsel på mig, puttade ner mig i sängen i ren kåthet o SWOOPS! där slets den av.Du skulle sett hennes min…den var oslagbar!!

    Svara

Kommentera

