RSS Flöde

ett lår i klänningen sen är den fyllld

SHITPOMMEFRITT helt plötsligt ser jag klänningen som det står mitt namn på ett problem bara. St 36. M.en det finns en i min storlek i en annan stad upplyser expediten

-Kan du inte prova den endå, försöker *P*

– Vadå ett lår kommer in sen är klänningen fylld.

Jag är helt övertygad om att expediten skulle sett snett på mig ifall jag ens vågat prova. Inte en endaste söm eller dragkedja hade suttit på sin plats isåfall

Ska träna bort skiten ett annat år helt enkelt

IMG_0182.jpg

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

Kommentera

