RSS Flöde

Idag hände det !!

 

Linnea skulle få skjuts av *P* till en kompis i dörröppningen så vänder hon sig om och säger.

– PUSS !!

Hade jag hunnit hade jag lagt ut det på Youtube. Nu funderar jag på vad hon är inne i förhandlingsläge.

  • Piercing
  • Månadspeng
  • Tatuering
  • Tjejmiddag
  • Stående biljett för att *P* ska skjutsa henne livet ut?

 

DSC08337.JPG

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

»

  1. Ja då blir man fundersam. Själv har jag sex barn.

    Svara
    • oj 6 stycken, måste vara lite häftigt när alla kommer igång och vill ha nåt. Ställer man sig i källaren och centrufigerar för att slippa höra när tjatet kommer.Massor av lycka och ork till dig med alla barnen. 🙂

      Svara

Kommentera

