RSS Flöde

Vad är en Mitsu Ralliart mot en pulka?

Lillebror skryter över sitt nya monstervrålåk som han har köpt till sig i julklapp en Mitsu Ralliart 2010.  Han skriver såhär:

Gud älskar mig och min nya bil. Annars hade han inte gett mig detta fantastiskt roliga väder att busköra i. 
Jag har så kul. Och har dessutom redan hunnit bogsera två bilar som kört fast. Idag är bra exempel på varför.man skaffar en löjligt dyr bil. Med löjligt massa hästkrafter. fyrhjuldrift och sportväxelåda med Magnesiumväxelpaddlar vid ratten. WHOOO HOOO! ! !

OBS Vi är inte över religösa på nåt sätt. Men mitt svar blev:

wowww så idag kanske jag inte ska ut med min peugeot 206 cc. Säg nu inte att det inte är en vinterbil man kan faktiskt åka pulka i den ifall man cabbar ner.

Tycker ni att jag överdriver ifall jag påstår att min bil är som ett kinderegg och även kan användas som pulka i detta snökaos?

Peugeot-206_CC_2003_800x600_wallpaper_06.jpg

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

Kommentera

