RSS Flöde

Kan man matcha sin man med möblerna?

Min kompis Ana är designer och sömmerska och har coolaste loggan skulle passa bra på dom här överdragen.

0877396667.jpg

Så här vill jag att det ska se ut hemma hos oss. Men *P* tror att det blir stökigt intryck ifall det är olika överdrag osv. Men det här är verkligen JAG i möblering. Undrar ifall jag kan möblera in min man oxå?

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

»

  1. Släng ett maskeringsnät över hela möblemanget, nej.. det var dumt. Maken kan väl med fördel sitta i den redan kamoflerade stolen rakt fram? Eller.. så.

    Svara
    • går det verkligen med hans kamoflageklädda uniform skär det sig inte. För det finns utrymme för en hallonfärgad eller rosa stol till hans uniform oxå…

      Svara
  2. Nakna män gör sig väldigt bra på rutigt.Men om jag vore i dina kläder skulle jag oroa mig mer över att han inte kommenterade ljusstakarna på det sällsynt robusta bordet…

    Svara
  3. SKA VI SY MAMMA?! :DSv: Aha jo jag vet hon skrev sms till mig med i natt vid 2 och frågade vad som hänt och så. Men jag vaknade som tur var inte. men jag skrev med henne vid kl 6 i morse. hon va bra sliten då.Får nog komma dit och slänga in dom bildderna själv. måste hämta min den där silvriga usb grejsimojsen så att jag kan lägga in bilder från theo, bb osv :)<3

    Svara

Kommentera

