RSS Flöde

Akta dig för den här åklagaren i framtiden

Vi pratade om gymnasieval för Linnea.

-Vad vill du bli? frågade jag henne

-Nåt som man tjänar pengar på, svarade hon

-Ja åklagare säger hon fundersamt. För jag vill inte skydda dom som har gjort nåt dumt.

Sen pratade dom om ett annat gymnasium i Stockholm. Men jag fick inte ihop det för man kunde bli psykolog på den utbildningen.

– *P* tror du Linnea passar som psykolog? frågade jag honom tvivlande

Linnea skrattade och sa

– Jorå så fort det blir allvarligt så säger jag *Ja och här tog din tid slut!*

Linnea kommer inte att söka pyskolog utbildning !!

30589_390544793052_619653052_4206766_7126933_n.jpg

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

»

  1. Björn Hultman

    med ett så stort samhälle där folk mår dåligt, behöver vi fler psykologer.

    Svara
  2. Hon kanske ändå skulle passa som det…Gymnasievalet är inte det lättaste, finns ju hur mkt som helst att välja mellan!Kram

    Svara

Kommentera

