RSS Flöde

skit dåligt schampo

franc provost.jpg

Franc Provost är urusellt känns som att man smörjer in håret med en salva och sen luktar den illa. Håret känns ofräsch redan dan efter.

Ifall ni har onödigt mycket pengar och vill slänga dom i sjön. Köp Franc Provost men glöm inte vart ni hörde om skiten……….

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

»

  1. Köper inga av de där ”salongs schampoona”. Jag kör på Björn Axéns… 100kr flaskan, men den är dryg och såååå bra! Tyvärr har jag testat Kerastasé nu och måste köpa det. 200kr flaskan, ieeek! Vill man va fin får plånboken lida pin 😉

    Svara
  2. Ha ha håller me!!Gick även på Bobbys schampo, helt värdelöst så köp inte de heller.

    Svara
  3. Tack för tipset!!

    Svara
    • vill ju inte att ni får plötsligt håravfall av dåligt schampoo luktar pecka oxå.. Lukta nästa gång så får ni se sötsliskigt..

      Svara
  4. Jag kör med Wrdskl hårbalsam från ÖB och mitt hår ser alltid ut som bränd svinto.

    Svara
  5. Jag ska komma ihåg det. :)Använde tresemme ett tag, men har nu officiellt gått över till lush schampokakor + deras balsam. Både håret och hårbottnen mår bättre. tyvärr håller inte min hårfärg lika bra som med vanligt schampo, men jag får försöka överleva ändå 🙂

    Svara
  6. Jag trodde det skulle vara ett bra schampoo, synd att det inte var det. Det innehåller i vilket fall alldeles för mkt parfym för mig då jag är ”allergisk” (känslig) mot just den varan. Apotekets serie Apoliva tycker jag är bra!

    Svara
  7. bra o veta. jag kör på Elvita. passar mig.

    Svara
  8. *elvital skulle det stå

    Svara

Kommentera

