RSS Flöde

Kaffe och sex är connectade

Postat den

Dagens sanning  är tydligen att kaffe och sex hör ihop. Dricker man mycket kaffe vill man ha mycket sex, är kaffet starkt så vill man ha vild sex. Dricker man lite kaffe så vill man inte lika mycket sex och dricker man inte kaffe så är man inte alls intresserad av sex.

Isåfall undrar jag dom som dricker automatkaffe vill dom då ha mer konstgjord sex typ vibrator? ffall man dricker kokkaffe är man då mer intresserad av sex i naturen?

Victor_nudister_AD1_288674c.jpg

Det måste ju betyda att lattemänniskorna är mer vilda och typ swingers…..

titt_kaffe.jpg

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

»

  1. Jag är kör med hela registret. Kokar gärna (norrlands blod), men dricker också pulver (snabbt) ibland tom brygg (bra när man är flera). Dessutom gärna starkt. *funderar*Det slår mej en sak, tedrickarna, har de aldrig sex?

    Svara
    • Jösses du både kokar och kör snabbkaffe för flera *asg* det blir ju fullt upp och jäklar i mig kallt vid den här årstiden. Thédrickarna jösses dom är som jungfru maria för Jossan dricker the och hon födde Theo för 4 månader sen. Det måste vara bevis Te=Theo

      Svara
  2. hmm d där verkade lite mysko, för jag dricker inte kaffe… men nog vill jag ha sex… men får det allt för sällan… kan det bero på kaffet då???

    Svara
    • Jösses inget kaffe och endå sexälskare….. Är du säker på att du inte får huvudvärk av den obefintliga kaffedrickandet?

      Svara
  3. japp! Har nästan aldrig huvudvärk! 😛 max en gång på 5 år…

    Svara
    • Det är ju därför…. alla män säger att sex är bra för att bota huvudvärken och skulle du ha mer huvudvärk skulle du alltså ha mer sex…Mitt råd blir då drick mer kaffe..

      Svara
  4. haha ja jag får nog börja… men jag kan garantera att det är inte mej det beror på att jag inte har mycke sex… man måste ju vara två om det 😛

    Svara

Kommentera

