RSS Flöde

Bölar som en gravidhormonspiral

Postat den

Bästa förklaringen eftersom jag varken är gravid eller använder spiral. Men hormoner verkar det vara i min förkylning. För jag bölade när jag såg på filmen Hachiko och *P* kom hem på lunchen för att kolla läget med *killermaschine* vår hund som behövde rastas.

Han kommer upp på övervåningen och ser mig med tårar i hela ansiktet. Men givetvis kunde jag ju inte säga att jag satt och kollade på en film. Så han fick tro att det vara förkylningen som svämmade över.

Jag är inte ett dugg blödig…. inte ett dugg………………

 

hachiko_87142431_126755174.jpg

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

Kommentera

