RSS Flöde

bluff akta er för…

Postat den

bluff akta er för email kan ibland avslöja toooo much. Jag har lagt ut annons på en mobil 3 st har skickat sms till min mobil och skriver på engelska att dom vill köpa min mobil. Föredrar kontanter faktiskt

IMG_3303.png

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

»

  1. Folk är galna. Själv undviker jag vissa säljare o köpare, de som börjar med att säga; allå kompis! Dvs alla Muhammed och vad de nu heter.

    Svara
  2. Skumma sms. De vill att du skickar osv sen råkar pengarna försvinna på vägen. Eller nåt.

    Svara
    • Jag skickade lika skumt mail säkert enligt dom för jag skrev betala och när pengarna finns på kontot så skickar jag till UKRAINA?? Säkert som amen i kyrkan jag får inte en kr in på mitt konto.

      Svara

Kommentera

