RSS Flöde

det var fan bättre med morse eller rök som kommunikation

Postat den

Om jag kunde skulle jag slå på min dator tills den la av. Sen skulle jag kasta den tills den gick i bitar. Varför all ilska? jo för den hoppar mellan raderna när jag skriver och ibland är det jäkligt opassande.

Idag skrev den fel fel fel fel fel. Jo jag är arg, skit arg, den stavar ju fan värre än ett sms stavningsprogram när den hoppar mellan raderna.

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

»

  1. Flaskpost kanske? Eller budbärare på häst?Iofs …det tar ju en massa herrans tid innan man fått infon, och under tiden är det old news.Min gamla laptop var exakt likadan, den blir 6år i sommar, när jag ringt Bredbandsbolaget har de knappt trott på mig när de hört hur länge den har kamperat med mig, sista 1½ året har den endast funkar med internetkabeln ikopplad. Behöver jag skriva att jag har köpt en ny laptop?

    Svara
  2. Stackare! och du ska veta att du minsann inte är ensam. Bärbara datorer gör lite som som vill. Hoppar mellan raderna ja, Caps locksar fast man absolut inte bett om det och stavar fel som bara den. Vissa bokstäver hoppar den över när den känner för det och så blir det b istället för v osv när man har som mest bråttom…. mm ofta saknar jag den stationära som åtminstone hade ett rejält tangentbord som alltid fungerade. Mest irriterande är det när den hoppar upp och ner på sidan helt plötsligt är muspekaren en halv skärmbild upp på sidan? utan att man gjort något alls…skumt! Jag har en HP Probook och har aldrig varit nöjd med den, tror det blir en betydligt billigare Acer nästa gång, men om jag har råd ska jag satsa på en Mac istället, ska vara lättare sägs det.

    Svara

Kommentera

