RSS Flöde

Har det hänt nåt?

Postat den

Det blev lite stressigt när jag skulle iväg på Invidzonens konferensen i lördags.

Glömde vart jag parkerat bilen, sprang runt kvarteret.

Hittade bilen

Hade glömt saker kvar i badrummet, fick springa tillbaka.

Kom till perongen med nån minuts marginal efter att jag sprungit från parkeringen.

Hittade då inte min plånbok, så allt innehåll i väskan åkte ut på perongen. När jag rotat runt och hittade plånboken i ytterfack så kastar jag in sakerna i väskan och glömmer vart jag hittade plånboken och börjar rota upp allt. Då kommer en tjej fram och undrar

– Har det hänt nåt?

Svettig förklarar jag att jag bra vimsar till det. Men det är ju underligt att jag ska vara ute i sista minuten eftersom jag legat vaken sen kl 04.15 och tåget gick ju först lite efter kl 9. Det sitter helt klart en liten gubbe i min klocka och drar fram visarna för jag och klockan är noll synkade

 

 

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

»

  1. Hahaha, det är som vanligt då. För oss som älskar dig som du är, är det skönt att du är dig lik.Kram kram

    Svara

Kommentera

