RSS Flöde

Ibland är det dags att söka vård

Postat den

Jag och *P* var och hämtade Theo eftersom Jossan skulle på fest när *EM* fyller år. *EM* berättade att hennes granne klagat på att hon går ut på sin balkong efter kl 21:00.

Grannen har även hotat med att ringa polisen.

Vissa grannar leker tydligen polis.

 

galen-erica_20343503_57925357.jpg

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

»

  1. En vän fick en arg lapp i lådan: ”i natt kl 4 hostade du”. Japp o daim, en del är svåra.

    Svara
  2. hmpf! ja du, grannar kan verkligen ha mer än en skruv lös!!!!! Jag har också upplevt MÅNGA konstiga grannincidenter trots att jag själv aldrig nånsin klagat på nån granne? och så förfärligt speciell eller störande tror jag faktiskt inte att jag är… mysko människor vi har omkring oss ibland helt enkelt. Skriv ett humoristiskt förklarande brev till polisen bara, så ska du se att det löser sig och någon granne kanske får anledning att rodna en smula…. både av ilska och skamsel.

    Svara
  3. Vi får ta och röka under fläkten helt enkelt! antar att det inte dröjer länge tills nästa klagomål kommer då om lukten!

    Svara

Kommentera

