RSS Flöde

friskluft luktar skit

Postat den

2 glad nyheter idag: jag anmälde min vän till Sofias änglar. Dom ringde och är nu intresserade. Jag hoppas att det blir ett program. Homestaging kunden ringde och var nöjd med resultatet.

2 saker att vara nöjd med: Kl 6:30 låg jag i vattnet och simtränade med resterande gruppen. Sen sa nog mitt barnbarn *jag älskar min mormor* nja kanske inte men jag såg det i blicken……….

Ana och jag cabbade ner och drog till Västerås. På vägen hem klagade Ana. 

– Det är förmycket friskluft …

Jag håller med henne det luktade dynga från åkrarna.

2 goda saker i livet: Jag blev bjuden på en god lunch av Ana. Linnea tog en prommis med mig utan att jag behövde övertala eller hota med dåligt humör.

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

Kommentera

