RSS Flöde

nu är våren här och shortsen får killar ur balans

Postat den

 

20090810778 redig.JPG

 

Linnea och jag kommer ut från ICA på stan och några killer i hennes ålder sitter på bänken utanför. När vi kommer ut så visslar dom. Linnea sätter sig i bilen och säger stelt. 

– Dom visslar efter dom där säkert, säger hon och pekar på några som satt på en bänk bakom en bil.

– Men säkert!! Det var ju efter mig, skämtar jag

– Fatta mamma du är ju skitgammal, säger hon 

– Ja men då var det ju säkert efter dig!! försöker jag peppa henne

När vi åker iväg vinkar killarna glatt mot vår bil och faktum är nog fan vinkade dom åt mig muuuooaahhh, skämtar jag envist med Linnea. Nu protesterar hon inte för vem vill ha en mamma som 6 killar i 15 års åldern visslar efter.

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

Kommentera

