RSS Flöde

Då jäklar ligger jag risigt till…………

Postat den

Linnea beklagar sig per telefon om *Killer*

– Han är ju deprimerad! beklagar sig Linnea

– Ja men jag tror han är trött från igår oxå när han var ute på sjön! (han är ju faktiskt 12 år nu) ,försöker jag förklara

– Men fattar du inte han är ju deprimerad, vi måste avliva honom, tänk dig själv ifall du är deprimerad, beklagar hon sig surt.

Måtte hon inte få nån beslutanderätt ifall jag blir deprimerad, för då ligger jag fn illa till…

DSC04700.JPG

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

Kommentera

