RSS Flöde

ska vi hångla med varann, ska vi hångla i en rondell

Postat den

Jag och min kollega Anna åker i rondellen precis när man ska köra in så har en tjej fått motorstopp och svängt bilen åt sidan. Trots allt står hon mellan 2 olika filer men utan att det är nån fara. När vi gjort vårt ärende så åker vi tillbaka och ser henne stå hånglandes med en kille som kommit dit med sin bil.

Jag förundras över vissa romantiska möten. Bättre kan man väl?

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

»

  1. Brain Seltzer

    Kan du? Hade du gått hela vägen då i stället? 🙂 det hade varit något i en rondell det. Rondellhundarna hade fått sig en kamp…

    Svara
  2. Det är ju underbart, hoppas att de inte kände varandra innan, för då var det bara larvigt.Jag vill tillägga: Varenda kommun med lite självaktning (inte min aktning) bygger rondeller i dag. HATAR. (speciellt på ställen som aldrig haft trafik)

    Svara
  3. Bloggaren Magnus

    Nu förstår jag varför det poppar upp rundeller överallt.

    Svara
  4. Sånt både kan och får hända överallt (nästan). Bra ställe, tycker jag. En rondell. De andra får väl vänta. Kärleken är störst!:-)Kao

    Svara

Kommentera

