RSS Flöde

en neandertalare som försökte korsa banan

Postat den

På träningspasset imorsse så var det samma gamla kvinna som försökte korsa banan för att ta sig fram till andra sidan bassängen. Jag har krockat med henne förrut och möter henne varje gång vi har morgonträning och det är lika irriterande eftersom det är risk för att vi ska krocka med henne i hög hastighet. Idag fick jag nog

– Du får gå upp igen, sa jag arg till henne och pekade på badstegen.

– Jag ska bara gena, säger neandertalaren

– Hör du vad jag säger!! jag vill inte se dig gena en gång till vi kan simma rakt på dig.

– Jag ska bara gena… säger kärringhelvetet igen

(vafan är hon döv?)

– NU GÅR DU UPP MED EN GÅNG OCH GÅR RUNT ISTÄLLET !!

Kärringen backar och skriker 

– HELVETTTIIII

– Ja helvettiii på dig själv.

När jag simmat tillbaka till andra sidan frågar några av männen som simmar på banan brevid.

– Vad hände?

– Ja hon gena…

Dom konstaterar gemensamt att det är riskabelt och likdrar det med en av männens upplevelse dagen innan då han mött en lös hund.

– Hade hunden anfallit hade jag bitit den i nacken.

– Ja biter jag kärringen i nacken så blir jag nog fan utkastad !!! konstaterar jag

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

Kommentera

