RSS Flöde

Våren som en autobahn

Postat den

Samtidigt som jag tänkt skriva nåt vettigt om att min blogg flyttat hit och den gamla kommer att raderas så händer för mycket. Arbete, en yrsel, ryggont, träning, att vara mormor, en väns dotter misshandlas, jag ramlar, 2 barns dödsdag, mamma åt min egen linnea, en väns dotter tar student, en seans, information till försvarsanställda och ett myndighetsbrev. Någonstans ska jag njuta av våren och ikväll fick jag en stunds känsla av att det är vår äntligen. Nu hoppas jag att jag inte missar sommaren

Studenternas bus för i år på bild. Sånt som händer i våran stad

20110530-230111.jpg

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

Kommentera

