RSS Flöde

ring brandkåren ungen är tvärslut efter en enda friluftsdag

Postat den

Idag gick Linnea till Bresse med sin skola för dom hade friluftsdag. Där gick dom nån tipsrunda i skogen och sen gick dom hela vägen hem.

När hon kom hem var jag precis påväg till ett möte med en mäklare och Linnea stappla in på gården i 28 graders värme.
– Jag döööör spola vatten på mig grinar hon och lägger sig på asfalten.
Sakta går jag mot vattenslangen som finns på gården för att dra på kallvattnet för tydligen så har hon aldrig varit så slut och ingen annan heller.

Då var jag helt plötsligt helknäpp mamma som tänkte spola av henne med vattenslangen, men tänk man är alltid helt fel som mamma.
Vänta stoppa pressarna ring brandkåren så att dom kan spola med stora slangen!!

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

»

  1. Så de tvingar fortfarande ungarna att gå ut till Bresse 🙂 Tro mig, jag vet hur hon kände sig 🙂 Det är LÅÅÅÅÅNGT dit!

    Svara

Kommentera

