RSS Flöde

vi snackar inte samma språk

*P* vill köpa en stor båt. Jag vill köpa en liten så att jag kan köra den. *P* vill ha en båt i Mälaren helt plötsligt. Jag vill ha en båt i Östersjön så att vi kommer ut i skärgårdens rena klara vatten.

*P* Kan tänka sig att flytta till en annan stad. Jag vill bo nära mitt barnbarn.

*P* tog semester och jag med men vi glömde synka så vi fick 2 veckor ihop. *P* vill ha en Volvo och jag vill ha en sportbil.

Någonstans pratar vi olika språk tur är att vi gillar varandra lika mycket fortfarande. Om vi nu kan enas om att vi pratat samma språk när det nu gäller kärlek?

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

Ett svar »

  1. På Östersjön är det STOR bår som gäller. Råkar man krocka (man är inte ensam på vägen) så är det bra om man sitter i en Volvo. Flytta ska man göra så man inte rotar sig.

    /Ken med många sanningar inom sig.

    Svara

Kommentera

