RSS Flöde

förvirrande svärfar

När vi ska till Jossan för att hälsa på lilla *Mini* så tittar svärfar på namntavlan i porten och konstaterar kaxigt.

– I den här porten har jag släktingar.

– Jaha vad menar du undrar jag?

– Ja mitt efternamn står på tavlan, svarar svärfar

– Självklart det är ju Jossans och Theo som bor här.

Behöver jag säga att svärfar glömt vad dom heter i efternamn …..

Bild

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

»

  1. Tja, jag är 56 men sist jag fyllde år var jag osäker …
    Namn är ett spöke för mig, telefonnummer kan jag däremot memorera gott.
    Tycker din svärfar verkar go.

    Svara
  2. Se så förvirrad man kan … jag är ju för 1000 an 57 bast

    Svara

Kommentera

