RSS Flöde

Flera på facebook fick svårt att sova inatt

Jag är säker, jag svär min man snarkar högre när det är fullmåne

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

Ett svar »

  1. Jag är diskbråcksopererad och har fått kramper i benen efter operationen och dessa kramper blir värre när det är fullmåne. Jag märkte att oftast när jag haft en krampfylld natt hade det varit fullmåne och insåg sambandet. Nånting med dragningskraften måste det ha att göra med. Nån annan förklaring har jag inte.

    Svara

Kommentera

