köp och sälj men kan barnet diska?

På Enköping köp och sälj på facebook händer ibland att nån lägger ut sin egen bild och status istället för på sin egen sida. Jag har suddat lite men som ni ser barnet ser ut att kunna diska bra

Nedan är texten till bilden på köp och sälj:

Spenderat dagen på stan med Emellie, och nu har middag intagits i form av blodpudding och Berra fullkomligt älskade det!!! Och mitt i matlagningen blev det disco här utanför oxå… 1 polisbil, 2 ambulanser och 3 branbilar precis utanför vardagsrums fönstret på motorvägen… va visst en bil som kört av…. Magnus sprang och kollade!

 

Min diskmaskin är trasig så jag passade på att bjuda på barnet men jag kollade först nogrant så att barnet kan diska 😉

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

Lämna en kommentar