RSS Flöde

Bättre tiggar fras får han fan leta fram för att jag ska öppna plånboken.

På T-centralen stod plötsligt mannen där framför mig.

-Ursäkta pratar du svenska? frågar han

-Ja, säger jag trots att jag har Fabbe i luren

Tänkte att nu blir jag rånad.

-Jag har nyss varit på soc.jouren och dom hade inte avregistrerat mig som miljonär, säger han

-Jaha?

-Kan du ge mig pengar till en biljett!!

-Nä?

-Fan oxå alla är så jäkla ohjälpsamma!! beklagar han sig.

Bättre tiggar fras får han fan leta fram för att jag ska öppna plånboken.

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

Kommentera

