RSS Flöde

Passade på att prata allvar med mitt barnbarn

Pratade allvar med Tyra
– Jag heter Anki men arbetar som din mormor!!

Kändes bra hon protesterade inte 😉

20120215-205359.jpg

»

  1. SÖT! 🙂

    Själv ska jag ta efter och presentera mig för min arbetsgivare i kväll ”jag heter Pernilla och jag arbetar som din mormor”
    Hoppas att även jag slipper protester 🙂

    Svara
  2. Min arbetsgivare är en 3-månaders ljuvlig pojke. Han är min första arbetsgivare för mitt jobb som mormor 🙂
    Att han kommer kunna linda mig runt lillfingret det är det nog ingen tvekan om..jag tror förresten att hela handen ( upp till armbågen) redan är invirad.
    Det gick hur bra som helst, han är lätt att ha och göra med pöjken. Glad och mycket ”snackig”, när han senare på kvällen somnade i mormors famn önskade jag att jag kunnat frysa tiden.
    Jag som du tillhör kategorin ” unga mormödrar” och jag trodde inte att jag hade åldern inne för att bli SÅ löjligt fullständigt förälskad i mitt barnbarn.
    Vad fel jag hade, och helt plötsligt är jag överbevisad:kärlek det har inget med ålder att göra.
    ( iof hade jag inte en tanke på att man kunde vara besläktad med den man är så vansinnigt förälskad i.. jag har nog mer tänkt på relationer med stor ålderskillnad.. och ryst med tanken på någon av döttrarna skulle komma hem dragandes på någon från ens egna paralellklass, oj.. det blev långdraget)

    Ha en riktigt trevlig helg

    Svara
    • Helt underbart vi kan starta en mormor klubb för oss som har små arbetsgivare 🙂

      Grattis till barnbarnet. Dom är verkligen lyckan på jorden ett leende och sen smälter man.

      Svara

Kommentera

