Dagsarkiv: 4 mars, 2012

Rubriker säljer som tex Pippa

Postat den

http://www.dn.se/sport/pippa-snabbare-an-kungen

Bild

Bättre rubrik kunde dom inte valt. Allt är succe rubriker  det är likadant med reklam ni minns väl Viking Lines reklam förrut på bussarna. Allt bokstäver var inte med men endå så visste man att det var NG LI

Bild

Dra mig gärna i håret tack!!

Postat den

Igår på vinterbalen så skulle alla nya presentera sig stående. Även fruarna skulle ställa sig upp.

När ”P” sagt sitt namn säger Grundevik
-Vart har vi din fru?

-Ja där har vi dig vi har ju träffats förrut i tv soffan, säger han

-Ja du skulle ju få dra ut mig i håret, säger jag skämtsamt

Sanningen är att jag bad honom att göra det ifall jag skulle svimma några år tidigare i en direktsändning.

Jag passade på senare vid samtal berömma försvarets positiva förändring gällande anhörigstöd. Mycket har hänt sen ”P” var med på BA01

Sanslöst som vanligt

Postat den

Blir ni förvånade om jag säger att jag och”P” gick ut sist från balen 😉

Sen är det väl märkligt att jag som vanligt glömmer att ta kort så det enda som finns i från igår är på mitt hår som oxå har en speciell story

20120304-170303.jpg

Tröttmössan

Postat den

Efter en mycket trevlig vinterbal så ligger jag och ”P” i lillebrors soffa och käkar långfrukost och tittar på Vasaloppet. Ska fixa så ”P” stretchar efter

20120304-124409.jpg