RSS Flöde

Dra mig gärna i håret tack!!

Postat den

Igår på vinterbalen så skulle alla nya presentera sig stående. Även fruarna skulle ställa sig upp.

När ”P” sagt sitt namn säger Grundevik
-Vart har vi din fru?

-Ja där har vi dig vi har ju träffats förrut i tv soffan, säger han

-Ja du skulle ju få dra ut mig i håret, säger jag skämtsamt

Sanningen är att jag bad honom att göra det ifall jag skulle svimma några år tidigare i en direktsändning.

Jag passade på senare vid samtal berömma försvarets positiva förändring gällande anhörigstöd. Mycket har hänt sen ”P” var med på BA01

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

Kommentera

