RSS Flöde

Det lata stycket !!

Postat den

Jag och Ana planerade träning för idag eftersom hon nu är penicilinfri.

–  Vi kör yoga ikväll, sa jag

– Ja kanon, svarar Ana

Idag på eftermiddagen så pratar vi över en kopp kaffe

– Äsch vi går en promenad istället, säger jag

– Ja det gör vi, säger Ana

Ikväll så träffades vi hemma hos henne och käkar middag. Lite trött kände jag mig så den där promenaden upp till Jossan lockade inte lika mycket

– Vi tar bilen va? säger Ana

– Jaaaaaaaaaaaaaaa, sa det lata stycket som heter Anki

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

Kommentera

