RSS Flöde

En vecka i eftertanke

Postat den

Läste i mitt horoskop förra helgen att denna vecka skulle jag ta lärdom. Jag brukar inte läsa horoskop men vad denna vecka har erbjudit har varit en mardröm.

Min morbrors fru dog

xxx födde ett barn och det har inte gått så bra så inom snar framtid vet vi hur det går. Jossan hade samma graviditetsproblem som xxx och för Tyra gick det bra men inte för xxx barn. Tankarna är delade ang förutsättningarna för barnet.

Xxxxxxx fick missfall

Xxxxxxx förra man tog strupgrepp på sin son. Xxxxxxx är helt klart upprörd över vad fd mannen gjort. Nåt är det som inte stämmer med hans nya *fru* eftersom hon hittills bara haft dåligt inflytande på alla hon möter.

Vad ska jag lära mig av veckans händelser? Vad menade horoskopet? Funderar på att sluta läsa horoskop dom för endå inget gott med sig

Om barbakvinna

skriver om min vardag som ibland går i 190 km/h bjuder på det mesta.

Kommentera

